söndag 7 mars 2021

DIY Luftballong!

Fick för mig att prova på att göra en egen luftballong till Millie.Åkte till IKEA och hittade denna lampan i "Lågprishörnan" för bara 10:-
Köpte även med detta snöret,för 20:-
Jag var ju tvungen att hitta en korg också....den hittade jag på Myrorna för 10:-
Sen var det bara att börja...jättekul och jättelätt.Jag satte även dit en ljusslinga som jag hade hemma.
Det måste ju även finnas någon i luftballongen.Jag rotade lite hemma och hittade den här "råttan"..perfekt.
Alltså...allt som allt...40:- för den här luftballongen....det tycker jag var bra.Jag tror jag ska göre en till Louie också.Millie blev jätteglad.Hon ska få hem den när hon flyttat till en större lägenhet,så att hon får eget rum.HA EN FIN SÖNDAG! KRAM!  ULRIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!