måndag 1 november 2021

HALLOWEEN!

Emelie,15 åringen kom hem från skolan i Fredags och tyckte att jag hade gått..."all in" med Halloweenpyntet.

Jag kanske kan hålla med henne där lite....mohahaha....
Barnbarnen skulle sova över här i helgen...så jag skickade en film till Millie så hon skulle vara förbered på vad jag hade pyntat med....hon hade enligt mamma bara utryckt...-Wow mommo...goding,då var det "läskiga" iallafall ok.
Haha....ser ut som min man har somnat i lekrummet.Vi hade så mysigt...vi låg och kolla på Disney filmer i flera timmar o åt godis...och rätt som det var ringde det på dörren...-Bus eller godis? Millie tyckte att det var jättespännande när hon fick öppna dörren och ge dom godis.
När mamma o pappa kom och hämtade barnen på Söndag så skulle dom vidare på ett litet Halloweenparty med sina kompisar.En mysig helg har det varit med dom små liven...tänk vad dom förgyller våra liv...dom här små....godingarna.Den "stora" i familjen,15 åringen är på Liseberg med kompisar idag,det är ju höstlov.Här regnar det.... jättemycket...hoppas att dom får bättre väder i Göteborg.HA EN FIN MÅNDAG!  KRAM!   ULRIKA





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!