lördag 30 maj 2009

1000 besökare!

Hej alla goa bloggare,idag slog mätaren över på tusen besökare,tjoho! Tänk att så många har tittat in till mig.En del har bara kikat in obemärkt,men många har också lämnat en liten kommentar.Jag är så glad för att ni lämnar så goa kommentarer.Inte trodde jag när jag började den 4 Maj att det redan skulle ha varit så många in till "lilla" mig,jag är så tacksam,igen ;)Det här är så fantastiskt roligt och inspirerande. Ni är så många som är så otroligt duktiga på mycket,vet ni det?Jag hoppas att jag kan fortsätta blogga lika mycket när jag börjar plugga till hösten för det är ju så roligt.Sköt nu om er i sommar värmen. BAMSEKRMAR från mig till er alla som kikar in till mig.KRAAAAAAM!

5 kommentarer:

  1. Ett stort Grattis till Alla besökare! Vad kul...Visst är det kul att blogga! Som ett gift...Fniss! Man kan sitta mycket frmför datorn, men man får så otroligt mycket tillbaka av alla trevliga. En stor kram till dig från mig!

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis till dig för alla besökare! Visst är det kul att blogga och få och ge kommentarer! Jag håller med Therese i föregående kommentar, man blir lite beroende..
    Ha det så bra! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis till 1000 besök. Det är nästan beroendeframkallande att blogga.
    Ha en bra dag
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, grattis från mig också och ha en jätteskön sommarsöndag idag! (jag är uppe och smyger i trädgården och bloggar lite innan övriga familjen har vaknat, det är så tyst och skönt :-)

    SvaraRadera
  5. Ha en bra Mors-Dag! Soliga Kramar Therese

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!