fredag 15 maj 2009

Igår blev jag kär igen!!!

Hur snygg får man va egentligen? Han är ju bara sååååååå snygg.Nu låter jag som min tonåring.Det kanske kallas kärringsjuka motsats till gubbsjuka ;) Jag satt med tårar i ögonen nästan hela tiden,min gubbe kände av konkurensen och gick och lade sig.Han tyckte nog att jag var lite töntig som höll på som jag gjorde,kunde inte hjälpa det. :)Anthony Hopkins är ingen dålig skådespelare han heller,han har en sån härlig röst,manligt.Nej nu får jag ge mig,var bara tvungen att få skriva av mig. Känns bättre nu;)
Kram på er alla goa!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Kom hit via Guldkant på livet, så fin blogg du har!! Jaa... denna kärlek,ler. Tur att det ändå känns bättre nu, annars kan det ju bli lite tufft med konkurransen där tänkte jag, fniss. Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Haha...stackars din gubbe *fniss* Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!