tisdag 19 maj 2009

Lite homestyling!

Vad gör man när det bara regnar ute och det är ebb i kassan,jo man tar vad man har hemma och flyttar omkring det.;) Har länge stört mig på att det första man ser när man kommer in i vardagsrummet är alla tidningar/reklam od som ligger slängt under soffbordet och ser allmänt "störigt" ut..(vilket I-lands problem det lät som ;) ) Ja,iallafall jag tog två utav sonens korgar från hans hylla och ställde under vardagsrummsbordet. Simsalabim,så ser man inte röran längre,gud så praktiskt det är med alla dessa korgar,I LIKE.Nej nu ska jag gå och mysa lite med lillpluttan som ser på barnprogram i köket,sen ska jag gå till jobbet.
Må så gott alla goa1
Kramar i massor!
Ulrika

2 kommentarer:

  1. Hej Ulrika! Tack för titten inne hos mig...Jag gillar din homestyling skarpt! Även ditt inlägg hos mig om vit spirea...Ha!Ha! Ha de! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade hit via din kommentar hos en annan.
    Jag gillar också som du att fixa och ändra med saker man redan har, det kan bli som nytt bara för att byta ställe eller användning.
    Vilken mysig altan du har, ser att du gillar rosa som mig ;)

    Må så gott, kram A-C

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!