torsdag 28 maj 2009

Resultatet av en innedag!

Lilltjejen och jag bakade en sockerkaka idag till eftermiddagskaffet.Den är supergod.Var ju tvungen att hålla oss inne idag,gick knappt att sticka ut näsan för allt regnande.Vi får hålla oss till imorgon med att vara ute för då kommer det fina vädret.:)
Här har ni receptet på Tuppkakan om ni vill prova att baka den.

.....fortsättning på kakreceptet. Lycka till!


Hann även åka förbi blomsteraffären och inhandla lite nya blommor.Dom här rosorna sålde dom för tio kronor styck,jag köpte de två sista,helt underbara.Ha det så gott!



Kramar1



Ulrika



3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har, och vad kakan såg god ut. Måste provbaka den i vårt nya kök. Jag håller med om att man har det man gör med tre barn, men dom är ju goa också. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åhhh Tuppkaka det var längesedan jag åt den, den måste jag göra i helgen tack för receptet!! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tack för receptet. Kakan ser jättefin ut och den smakar säkert också bra.
    Kram/Åsa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!