måndag 15 juni 2009

Ordning och reda!

Stämmer så bra eller hur vänner? ;)
Jag har jobbat helgen och känner mig helt slut.Fast inte helt slut kanske. ;) Kanske hinner med en tur till IKEA när gubben kommer hem med bilen. ;) Jag bara MÅSTE ju köpa ett myggnät till min säng ute på verandan.Tycker om att skriva på saker så varför inte tala om vad jag har i mina korgar från just IKEA.Jag tycker även mycket om hjärtan så varför inte kombinera dom två. :)Ordning och reda.

Må så gott alla goa som kommer in till mig och kommenterar,jag blir sååååå lycklig. Kramar i massor! Ulrika


4 kommentarer:

  1. Så gulligt du har gjort.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fina dina korgar är!!! Och vad bra det står i ditt hjärta så sant så sant! Ha det så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken fiffig idé att sätt texthjärtan på korgarna. Har faktiskt likadana korgar som jag har i min skohylla från Ikea, brunbetsad som jag målat vit.
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  4. Vilken fiffig ide och gullig med små hjärtan på.Ja men det är skönt med ordning och reda.Ha en skön dag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!