tisdag 23 juni 2009

Till er alla goa som tittar in!

Visst är den gullig.Jag brukar säga att det är inte kvantiteten som räknas utan kvaliteten på vänner som räknas. Alla ni som tittar in är helt underbara,jag är sååååå glad( som jag säkert har skrivit tidigare) att jag började att blogga,vilket livskvalitets lyft.
Har varit på auktion idag igen. Gjorde inga fynd direkt förrutom en blus från E SPRIT för 60:-,hade kostat 450:-,och en underbart fin ängel,jag med mina änglar(bilder kommer imorgon) Må så gott alla goa! Kram på er Ulrika

4 kommentarer:

  1. Vilken gullig liten vers.Jaså det är inte bara jag som älskar änglar.Sov gott.Ha en underbar onsdag kramiz~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Visst är det fint med änglar jag har en elektrisk adventsljusstake med änglar och ljus den är sååå vacker i adventstider! Visst är det kul att blogga det tar ju endel tid, men man får ju mycket tillbaka! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Det var ett bra pris från 450 till 60 kronor! Det kallar jag ett riktigt fynd! Bara att gatulera! Ha de gott vännen! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. hej!!
    ja det är härligt att blogga..Precis som du skriver!! Ett livskvalitelyft..
    Trevliga fynd du berättar om..
    Kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!