måndag 6 juli 2009

Födelsedags presenter!


Visar lite bilder på vad jag har köpt för födelsedagspengarna.Det kommer fler bilder.Jag fick nämligen en digitalkamera idag,men har inte hunnit lära mig hur man ska föra över bilder ännu.Jag fick så mycket fint av familjen idag. En digitalkamera som sagt,gardiner som det stod CARPE DIEM på,helt underbara och ett halsband,hjärta som det stod mina barns namn i,älskar det redan.

.....mer bilder.....


Tyckte att detta förkläde var såååå fint,lite Green Gate inspirerat. fanns på Hemtex för endast 49:-,bra pris tycker jag.Ska iväg till jobbet om ett par timmar,har tio arbetspass kvar att göra innan det är dags för semester.Guuuud va gött det ska bli.Behöver det nu känner jag. Hoppas att ni får en bra dag alla goa. Tack också för alla gratulationer till mig och I.



5 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du fick.Vad skoj en kamera.Vilket gulligt förkläde.Ja Hemtex har mycket snyggt.Vad skönt 10 arbetspass kvar sedan semester va gött .Ha en mysig mändag kramizar ~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika!
    Oj vad mycket fint du fick o en digitalkamera oxå! Det skulle jag behöva en ny..

    Förklädet i Greengate stil gillade jag!

    Går på semester imorgon eftermiddag, på kvällen åker vi upp till Syrrans stuga i Strömstad, ska bli såå skönt!

    Ha det gött,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad många fina presenter du har fått! Vad bra att få en digitalkamera nu när du har bloggen... Ha det så gott! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Go kväll & Tack för din rara hälsning!
    Så mycketbfint du köpt!!Den söta "key" asken tittade jag på igår...fanns även en "buttom" till!! Jätte gulliga!


    Ha en finfin vecka !!!
    ~~♥Massor av kramisar Millan ♥~~

    SvaraRadera
  5. Åh, Såå mycket fint du fått...Vad roligt med en ny kamera också! Många Kramar Therese

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!