lördag 4 juli 2009

Födelsedagsfirande!

Grattis på dig,I mammas goding!
Hej alla goa,idag ska jag och I ha kalas.Vi fyller nämligen på samma dag,han ville inte ha en egen dag. ;) Egentligen fyller vi inte förran om två dagar,men vi firar idag istället.Vädret är väll sådär idag,ibland regn ibland uppehåll.Just nu är dom iväg på Leklandet i Karlstad,I har födelsedagskalas för sina kompisar. Dom skulle vara borta i tre timmar,så här sitter jag just nu mol allena. Ganska skönt om jag får säga det själv.;) Allt är förberet här hemma.Hoppas att ni andra också får en bra dag. Kram på er! Ulrika

6 kommentarer:

  1. Vad mysigt med kalas och vad festligt att fylla år samma dag! Vi har lite så också i min familj, jag fyller dagen efter min mamma. Ha en jättebra dag! Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med kalas.Häftigt att fylla år samma dag.Ha en underbar lördag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Grattis till er båda!!

    Jag har mailat dig men inte fått nåt svar!?
    Har ett paket som ligger och väntar men ingen adress till dig! Pengarna har jag fått men du har nog inte gett mig nån adress, du hade inte skrivit den i brevet heller...
    Hör av dig fort!!!!

    Trevlig helg, kram A-C

    SvaraRadera
  4. Grattis till dig och I på födelsedagarna! Ät mycket tårta och ha en jättebra forsättning på dagen.
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  5. Hej Ulrika!
    Stort Grattis till både dig och I:)

    Hoppas ni får det riktigt mysigt på ert kalas!

    Stor kram Jenny

    SvaraRadera
  6. dUBBEL GRATTIS!!!!!!!

    hoppas ni får en fin dag...både idag o på födelsrdagen!!!!

    ♥Go kväll önskar Millan ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!