fredag 10 juli 2009

Så här blev resultatet!

Dom här vackra servettringarna köpte jag i Thailand när jag var där för typ hundra år sedan(1990). ;) Har glömt bort dom i skåpet men nu tog jag fram dom så man ser dom.Det är äkta Thaisilke,lite kul faktiskt att ha som minne därifrån.
Så här fint blev det med de fina Carpe diem gardinerna,jag är helnöjd.Jag gillar ju inte bara vitt utan även lite rosa sticker jag in lite här och där. ;)

En liten närbild på det vackra tyget,I love it.Ska iväg och jobba sista helgen inför semestern.Ska bli sååååå gött med semester nu,känner mig sliten behöver lite paus nu känner jag.Hoppas att ni får en bra dag idag trots det ihärdiga regnandet.Kramar på er alla goa. Ulrika


6 kommentarer:

  1. Vad snygga gardinerna blev.Ja dom blev jag kär i.Gillar oxå vitt men dom var helt underbara.Vad skönt att du har semester efter helgen.Skönt att få vara ledig.Ha det götthaen mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. så söta...jättefina gardiner med!!


    Trevlig helg i regnet!!
    Kramisar Millisss♥

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Jätte fina gardiner..servettringarn aär ju så fina..roligt att du har sparat dem..

    Du har fått en jätte fin kamera..Jag har en sånmed..eller föregångaren tilld en..var hel nöjd med den..jag bytte till systemkamera för jag vill kunna byta objektiv..

    Ha det så bra..
    kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej och vilka jättefina gardiner! Det blev så fint i ditt fönster! Ha nu en riktigt skön och avkopplande semester! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Jättefint det blev med gardinerna! Gillar dina servettringar. Vilken tur attdu sparat dem! Tack för tipset ang. almanackan och termometern!
    Kram!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!