fredag 7 augusti 2009

Sköna semester!

Vilken underbart härlig dag det har varit idag.Barnen har varit mestadels i poolen och mamma har legat och lapat sol och löst korsord,det är semester när den är som bäst det.;)Pappan i familjen har fixat med lister i hallen och köket,så duktig så. ;)
...Nu dyker jag.......

Måste ju visa "den lille trädgårdsmästarens" pumpor. ;) Dom växer så det knakar.


....ännu en pumpa,vackert att lägga i en skål på bordet.



Avslutar med en bild på en rosenskära,vad jag kan.;) Jag måste ju visa att jag inte är helt"körd" när det gäller blommor,det är ju skolstart snart,pirrigt.Hoppas att ni har haft det bra i värmen. Kram på er alla goa. Ulrika




7 kommentarer:

  1. Hej Ulrika!
    Vilka härliga sommarbilder! Ligga i solen o lösa korsord, det är semester det:)

    Vilken vacker blomma!

    Kul att du vill vara med i min tävling:)

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Vi har också haft en dag vid poolen visst är det härligt?! Jättefina stora pumpor du har, de ser ut att växa så det knakar! Ha det gott vännen! Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, vad sommrigt o härligt det ser ut med plaskande barn i poolen!! Jättefin blomma du visar också! O pumpan blir ju fin nu till hösten! Må så gott vännen! Kramar Therese

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det ser ut med nöjda och glada barn i poolen.Sola och lösa korsord ja det är semester det.HärligtVad fina dina pumpor kommer att bli.Vacker blomma.Ha en skön lördag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  5. Hej svejs! Ville bara kika in o önska dig en Trevlig o Solig Dag! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad gött att det blev lite sommar igen, så att barna kan bada :)! Tyvärr börjar jag jobba imorn, :( men man får vad nöjd med semestern som var.. vad härligt när det prunkar i trädgårn!

    SvaraRadera
  7. Härligt det ser ut..ja här har med blivit en del poolbad! Söta pumpor!!!

    Kramelikram Millan ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!