lördag 5 september 2009

Fynd!

Var på ett besök hos Myrorna i Västerås häromdagen.Det här är vad som följde med mig hem,en väska,ett saltkar och en tallrik.Det stod mitt namn på väskan ;),tyckte den var så söt. Är nu hemma hos familjen igen under helgen,är såååå skönt att få komma hem några dagar och ladda batterierna inför nästa vecka.
Det här söta saltkaret var jag tvungen att köpa också. ;)Jag gav 5:- för karet,så sött.

Den här söta tallriken följde med hem också, 15:- kostade den,helt ok. Är säkert ingen dyrgrip,men den var fin.


En liten närbild på den söta tallriken.



Titta va härligt! Tog med mig nästan hela familjen ut i skogen,största tjejen "hade annat för sig" och ville inte följa med. Men titta vad vi hittade,så härligt. Vi bara stannade till vid ett skogsparti och hittade hur mycket som helst. Jag hade gärna gått lite till,men barnen ville hem till datorn och tvn. ;) Ja men det var ju ett gott försök iallafall,skogsmulle är mitt namn. :) Hoppas att ni alla goa får en skön helg.Jag ska bara njuta tillsammans med familjen. Kramelikram Ulrika




17 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Måste vara skönt att vara hemma med familjen igen:)

    Vilka fina fynd, det där saltkaret hade en sån fin form, väskan o tallriken är jättesöta.

    Mmm vad gott med kantareller! Vi fick en påse av svärmor igår. Idag gjorde Peter (det är han som står för den mesta matlagningen härhemma..hmm)färsbiffar i kantarellsås,såå smarrigt!

    Ha en riktigt skön helg med familjen så hörs vi,

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Hallojs.Va skönt att få vara hemma med familjen.Vilken söt väska du har fyndat.Mums vad gott med kantareller.Ha en skön kväll och passa på att njut nu när du är hemma ha det gott vännen kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Hej! Tur att de har loppisar i Västerås ;)!
    Är det inte ledsamt egentligen, det här du beskriver med barnen,att de vill hem till datorn istället? Mina är likadana, känner att jag måste skärpa mig och liksom "vänja" dem mer vid naturen! Tack för påminnelsen, det kanske blir en skogstur snart! Ha det!

    SvaraRadera
  4. Hallojsan!
    Måste vara skönt att vara hemma över helgen! Jädrar vilka fina fynd du gjort, väskan var helt skitsnygg!

    Ha det gott! Kramis Anki

    SvaraRadera
  5. så mycket sött med rosor på du hittat! Och höstisarna är tydligen på gång!! Dags för promenad i skogen i morgon ser jag!!

    Kram Sanne

    SvaraRadera
  6. Hej Ulrika!
    Tack för dina fina och varma ord i inlägget hos mig.
    Så du har också denna tråkiga erfarenhet? Ja, tyvärr är vi tydligen många. Att komma igen kan ta lång tid, men det viktigaste är nog att man ändå är medveten om det och låter det få ta den tid som behövs.Ett litet steg i taget.
    Blir bara glad över att du uppskattar min sida
    så du får gärna lägga till mig i din lista, det går så bra.
    Jag satte själv upp mig som följare på din blogg och hoppas det är ok. Det är så inspirerande att komma in på din sida och se dina vackra bilder och läsa dina rader.
    Ha en skön söndag och en fin vecka.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Hej och vad skönt att komma hem igen! Vilka jättefina fynd helst saltkaret, så sött! Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Så du var i min hemstad, å på en av de ställen jag brukar gå till. Är du ofta här? För jag får inte ut vad du bor. Kram

    SvaraRadera
  9. Vilka fynd både i skogen och på loppis!
    Och skönt att vara hemma med familjen!
    Förstår att det måste vara svårt att vara borta från dem på veckorna.
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  10. Vad skönt för dig att få vara hemma med dina nära o kära.....Vilka fina saker du köpt....vad roligt! Önskar dig en bra vecka vännen! Kram Therese

    SvaraRadera
  11. Vad kul. I vår lilla stad. Glömde säga att du gjort fina fynd och det har de ofta där- Kram

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar väska.
    Ha en fin vecka och lycka till med studierna.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  13. Visst är det kul, bara man inte spårar ur å det hamnar överallt, haha...det skulle allt se ut det!
    Ha en fin vecka du med!

    Goa kramen! Anki

    SvaraRadera
  14. God kväll!
    Kul att du ville vara med i min lilla tävling;)

    Gott att va hemma ett tag hos sina ära kan jag tro!
    Ha en fin vecka!:)
    ~~Kramisar ♥ Millis~~

    SvaraRadera
  15. Hos myrorna kan man hitta mycket fint..jag letar en våg just nu.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  16. Tack ja de blev fina. Hästarna är från Serholt.
    Kramis

    SvaraRadera
  17. Hej Ulrika!
    Kikar in för att önska dig en riktigt myysig helg! :)

    Kramis Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!