onsdag 7 oktober 2009

Höstkransar!

Halloj! För er som fortfarande inte har tröttnat på min "ego" visning av grejer som jag gjort,så visar jag två av kransarna som jag gjorde igår.;) Hoppas att ni inte tröttnar. ;) Det är så kul att få "späcka" blommor i kransarna,känner sig nästan lite mordisk. ;) Nej jag har inget hat emot någon om ni nu tror det,ingen fara;).Kan bara vara skönt att få ut lite aggressioner ibland. ;)
Ahhh.....här får ni iallafall ännu en bild på några av de kransar som jag gjorde igår,jättekul.En av kransarna blev faktiskt såld när jag var på lunch.Sånt känns skönt,när det är någon som tycker om det man gör.....känns i hela kroppen.:) Så har jag ju bra mentorer också,eller hur S och A? ;) Kram på er alla som kikar in,ha en bra dag. Ulrika

10 kommentarer:

  1. Hej Ulrika!
    Näedå vi tröttnar inte på dina vackra skapelser, vill se mer!! ;)

    Superfina är de, förstår att de blir sålda i ett nafs!

    Ha en toppendag Vännen,

    kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Halloj Ulrika! Vilka snygga kransar.Kanon läckra.Förstår att en blev såld på lunchen....Du behöver inte oroa dej att vi tröttnar.Jag tycker det är jätteskoj att få see på allting fint du gör.Sedan får jag ju själv lite nya härliga ider.Ha en bra onsdag varmaste kramizen ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Men wow vad fint du har gjort.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad du är gullig! Å tack för att du vill vara med i min tävling!
    Vadå tröttnar? Aldrig, du gör ju så mycket fint...sitter här och gapar som en fisk vet du, hihi...
    Bara underbara kransar...det måste ju kännas ganska gött att det säljer oxå!

    Ha det gott min vän! Kramis Anki

    SvaraRadera
  5. Tröttnar inte!!! Kul o se allt vackert du gör!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Nej, men inte är det ego! Vi älskar att se det du gör. Du inspirerar oss och mig ska du veta.Vilka härliga kransar med torkad frukt och säsongens blommor. Mycket snyggt tillsammans!Det är kul att prova nya saker och våga lite annorlunda. Det gör du med bravur!
    Ha en skön helg, goa Ulrika och koppla av och mys!Stor kram till dig!/Karin

    SvaraRadera
  7. Dom är jättefina! Så duktig du är!
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  8. Vilka fina kransar...vad duktig du är vännen! Önskar dig en Trevlig helg! kramis Therese

    SvaraRadera
  9. Att du är duktig det visste jag redan, jag tycker att det är jätteroligt att se vad du gör. KRAM Nina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!