torsdag 1 oktober 2009

Tårtkalas!

Ja bara ÄLSKAR rosor ja. Pionen har fått en stark kompis.;) Det finns såååå otroligt mycket fina rosor.Det har jag verkligen fått sett nu när jag praktiserar.Men dom är roliga att jobba med,och dom säljer. :) Tänk att mina skapelser säljer :),känns lite konstigt på något sätt men också vääääldigt bra.
Varsågoda att ta en bit tårta.;) Gjorde den här igår på jobbet.Den var jätterolig att göra.Får väll tillägna den till min käre bror som fyller år idag.Grattis brorsan! Har du använt dina tofflor än?;)

Här,en liten närbild på tårtan.Hoppas att ni inte tröttnar på alla mina blombilder.:) Ser ni att jag har satt i ljus i tårtan. :) Det är "pinnar" som vi har på jobbet. Måste ju ha ljus i tårtan när man fyller år ,eller hur?;) Hoppas att ni får en mysig kväll alla goa som tittar in till mig.Kramelikram Ulrika


7 kommentarer:

  1. Hallojan! Såååå söt blomster tårta...du är verkligen duktig!! Härligt yrke...skulle jag med vilja läsa till;)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. En fröjd för ögat!!!!!
    Kram på dig/Agnetha

    SvaraRadera
  3. Hörrududu!!
    Du är ju helt makalös...tårtan är ju ljuvlig!
    Alltså du måste ju vara född till det här med blommor!
    Jag är glad bara jag kan hålla liv i en å annan, hihi...
    Du gör mig så glad med dina fina arr...så fortsätt du!

    Tusen kramar! Anki

    SvaraRadera
  4. Jisses vad du är duktig.Kan tro att du inte gjort annat i ditt liv.Ja du är kanon duktig.Men jag vet ju att det bara bir så.Älskar man att skapa så gör man...Åh det jag gillar är ju att det är ju bara så himla skoj.Ha en mysig fredag vännen varmaste kramizen ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen!
    Attans vad duktig du är! Du har verkligen hittat ditt gebiet:) Rostårtorna är superfina!

    Grattis i efterskott till din bror på födelsedagen!

    Ha en skön helg,

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Åhhh vad du är duktig!! Din arrangemang är helt ljuvligt att titta på! Jag stannar en stund till.... Kram från Maria

    SvaraRadera
  7. Hej! Fina bilder! Härlig tårta! Lycka till med utbildningen! Har själv gått där för några år sedan - då gjorde vi också bla. tårtor som var med på en utställning på Vallby friluftsmuseum - ett roligt minne från skolan! Mvh. Annika i V-ås

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!