fredag 9 april 2010

Hallåååå här är jag! ;)

Hallåååå! ;) Ville bara tala om att jag lever,jo da så är det.;) Har inte hunnit med att kika in till er den här veckan,skäms.;) Vi har jobbat med kransar på skolan,och gissa vilken blomma jag fick jobba med......pioner.;) Hur glad blev inte jag på en skala.;) Idag åker jag hem till familjen igen,skönt.Ska mysa hela helgen.;)
Ska försöka att titta in till er goa vänner nu i helgen,har varit lite mycket den här veckan,hoppas att ni förstår.;) Ha en jätteskön helg. Kram på er. Ulrika

10 kommentarer:

  1. Pioner - passar ju dig! ☺ Jättefint arrangemang du visar, så duktig du är! Ha en trevlig helg! Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Pioner är ju bara så underbara.Jättefina arrangemang du visar.Du är ju bara så himla duktig!!!!!Önskar dej en mysig dag vännen.Vårkramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vilken underbart fin krans.
    kram o ha en fin helg
    ninni

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Det var väl "rätt" blomma för dig, hihi!

    Ha en fortsatt trevlig helg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Det är klart att vi förstår dig vännen, skolan är viktigare än bloggen! Vi finns kvar....Ha en sköön söndag vännen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  6. Pioner och rosor är mina favoriter. Att du fick pioner passade dig bra, och så fint du gjorde kransen. Redan söndag men vi får passa på och njuta av solen idag. Nu blir det fika ute..tjoho
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Wow, vilken fin krans! Du är jätteduktig :)
    Härligt att få jobba med favoritblomman!

    Ha en skön söndag!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Ha en bra start på den nya veckan vännen! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  9. vilken tur att du fick pioner :-)
    Vad duktig du är !!! hoppas du får vara hemma lite mer denna veckan och njuta i solen. idag hade vi nästan bikiniväder i lä mot väggen på altanen. Sååå härligt.
    Ha de så gott och tack för alla dina värmande ord :-

    Kramar Bittan

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!