fredag 20 augusti 2010

Hedersuppdrag!

Jag har fått hedersuppdraget att göra en bruduppsättning till en brud som ska gifta sig imorgon.Jag har gjort en provbukett och visat bruden och hon var jättenöjd,hoppas bara att jag fixar till det lika snyggt idag,är faktiskt lite nervös.Blommorna är ju en ganska viktig sak på ett bröllop.Idag ska jag iväg och inhandla blommorna hos...........min ev blivande arbetsgivare.;) Nu blev ni allt lite nyfikna.Den som väntar på något gott.........har väntat alldeles för länge.;) Jag ska provjobba hos en blomstergrossist här i stan nu i september,och sen ev få börja jobba där.Håll ALLA tummarna för att det går bra.
Vackra eller hur?:)
Mammas väninna skulle slänga dom här två sakerna......slänga är du inte riktigt klok ...dom tar jag.;) Passar bra hemma hos mig tycker jag.;)
kolla in den här söta lilla snipan,den snabbade jag mig och tog också.;) Ha nu en riktigt bra dag go vänner och håll tummarna för att bruden blir nöjd med sin brudbukett.kramar Ulrika

4 kommentarer:

  1. Klart man håller tummarna allt vad det går!!
    Så roligt att få göra en brudbukett, den blir säkert riktigt vacker! Lycka till!

    Trevlig fredag!
    kram, A-C

    SvaraRadera
  2. Lycka till och hoppas att allt går bra! underbart söt kisse. Kramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Om jag skulle gifta mig skulle du få göra buketten, jag är helt säker på att det blir bra imorgon. Och hoppas nu du får jobbet, ska bli kul och höra senare var det är. Underbara saker du fick, den sås-snipan är ju helt ljuvlig.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Nämen vilket hedersuppdrag, jag är helt säker på att bruden blir överlycklig (och du fotar väl... pliiiis? :-)

    Hurra vad spännande med provjobb! Nu håller jag tummar och tår såklart!
    HEJA Ulrika!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!