onsdag 1 september 2010

Long time no see! ;)


Vi har varit i Göteborg från Lör-sön och legat på hotell och varit på universeum och självklart när man besöker Götet...Liseberg.;)Vi hade en kanondag med jättefint väder.Det regnade HELA vägen ner till Göteborg,men när vi närmade oss stan var det kanonväder......hur skönt var inte det tro.;)
Gissa om barnen trivdes och åkte karusell så det hette duga.;)Deras fega mamma stod mest och tittade på...men....jag åkte faktiskt kållorado....och oj vad jag skrek.Stora tjejen skämdes nog lite för sin mamma,men det bjuder jag på så gärna.;)
Nej go vänner,nu ska dom nya läsbrillorna på för nu ska jag kika in till er andra.Guuuud va skönt det är att se bra äntligen,en helt ny värld har öppnat sig......jag ser .....jag ser.....;)Kram på er godingar och ha en skön dag. Ulrika

18 kommentarer:

  1. Hahaha är du som jag...väntar in i det längsta och tror att synen ska bli bättre :-)
    Har alltid trackat mannen som plockat brillorna upp och ner nu är jag oxå där fast det har jag inte erkänt än .

    Vilken härlig helg ni har haft i Göteborg :-)
    Det är mysigt med små helgtrippar och Liseberg är ju aldrig fel man kan ju alltid kolla alla vackra blommor.

    ha det gott.
    Stor kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Åh vad kul med en Göteborgs helg alltid kul att komma dit! Vi ska fira sonens 9-årsdag i Örebro med hotellnatt och Gustavsviks äventyrsbad i helgen. Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul med Göteborg och Liseberg. Jag åker allt som inte går enbart runt runt. Balder är en favvis hos mig och sonen men jag blundar och skriker så det hörs över hela Liseberg :O)
    Tack för rar kommentar om krukan
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hallå där snygging! Vad fin du är i glasögon:)
    Snygg tunika oxå, var har du köpt den??

    Låter som ni haft en härlig helg i Götet!

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Mysigt och åka till Göteborg, den där tekoppen tror jag jag har åkt. Jag åker inget som inte går på marken, jo flumriden har jag ju åkt. Snygga glasögon, och man blir förvånad över hur dåligt man såg före.
    Ha en fin kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Vad trevligt ni ser ut att ha haft på Liseberg, gillade att åka mer karusell när jag var yngre... nu mår jag inte lika bra efteråt och blir yr vilket inte hände tidigare...

    Snygga glasögon med attityd ;p Snyggt med glasögon som sticker ut lite!

    Har tittat på din blogg och du gör otroligt fina buketter och arrangemang av blommor! Kul att hitta någon mer här som riktar sig till brud och bröllop...

    Må gott och önskar dig en fin vecka
    Kram Anna W

    SvaraRadera
  7. Åh ni verkar ju haft det så ljuvligt, skönt att komma iväg så där. Glasögonen är ju jätte FINA! KRAM Petra

    SvaraRadera
  8. Ja du blir (Läs ännu vackrare) vacker som en sommardag i dina nya brillor... så snygga.. kram Jeanette

    SvaraRadera
  9. Hej. Vilken trevlig blogg du har. hittade av en ren händelse hit idag.
    Lisebergsbesök och universeum är alltid roligt. Verkar som det var en mysig helg.
    Ha en fin torsdag.

    SvaraRadera
  10. Hej igen Sötis!
    Jasså Kapp-Ahl?? Får nog ta mig en tur dit, det finns en butik inte långt från mitt jobb:)

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    kraam jenny

    SvaraRadera
  11. Hallå snygging!
    Vad bra du passade i glasögonen, du ser så fräsch ut. Alltid kul med en bild på bloggerskan......

    Vilken mysig tripp ni har varit på, förstår att ni trivdes bra.

    Ha en Trevlig helg! Höstkramar Therese

    SvaraRadera
  12. Åh, så fin blogg.
    Väldigt snygga brillor åxå...

    SvaraRadera
  13. Tack för titten vännen! Hoppas att du haft en sköön helg! Höstkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!
    Vad mysigt med en liten tripp så där. Å vackert väder dessutom!!!!
    Snyga brillor, klär dig galant!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  15. Hejsan svejsan!
    Tänkte bara önska dig lycka till på nya provjobbet! Hoppas du ska trivas och få fortsätta där sen.

    Kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  16. Åååååååh ser du??!...själv är jag mer eller mindre blindstyre tror jag, hihi...behöver oxå införskaffa ett par nya läsisar! Dina var riktigt snygga å vilken pingla du är då *fniss* Feg som jag är visar jag bara benen, hmm!
    Ni verkar haft en mysig helg, å vilken tur med vädret...vet du, jag är som du, inga karuseller...jisses jag blir yr bara av att titta!
    Å soffan, vad finns det att säga...skitläcker och jag är döavis, hihi!

    Ha en toppenhelg vännen!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  17. önskar dig en mysig helg
    kram Agneta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!