söndag 26 december 2010

Julkramar!

Ville bara kika in och önska er alla en riktigt skön fortsättning på julen.Här skickar jag lite "julkramar" till er godingar.;)
"julkärlek"........

Ja....jag vet...lucia har redan varit...men jag bara ÄLSKAR min stora stjärngosse.Det var kärlek vid första ögonkastet.;)Lite historia:När Domus brann ner här i stan så öppnade de en liten lokal där man kunde köpa grejer som hade räddats från branden.Jag hittade honom slängd i en kartong med massor av andra grejer......där låg han bara....det var då han fick flytta hem till oss.;)Nog om denna stjärngosse......;)Idag ska hela familjen (ja,utom "fjortissen"för hon skäms så att ses med oss,jobbig period det där.;))) gå på bio.Ska bli så mysigt.Ha en fortsatt skön julledighet go vänner.


Julkramar


Ulrika


12 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg när Domus brann, jag var på teatern då. Det var riktigt otäckt. Och precis en sån stjärngosse har jag också, fast jag köpte honom inte då.
    Önskar dig en god fortsättning på julen
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken fin stjärngosse! Tur att han blev räddad o fick ett nytt hem. Ha ett bra bio besök! O en julkram till dig också! Kram Lenita

    SvaraRadera
  3. Vilken söt stjärngosse.Bara så fin.Ha ett bra biobesök.Ha en mysig dag söta du.Julkramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej hej!!

    Önskar dej också en fin fortsättning!!
    Stjärngossen är jättefin!!


    Kramar från Camilla.

    SvaraRadera
  5. Hihi, vad roligt att familjen nästan blev komplett på bion!
    Vad såg ni? Nån animerad, pinsam film säkert ;-)
    Ja, roligt är det nu, men undrar om jag själv kommer tycka att det är roligt om sisådär 8 år när Holly är fjortis :-D

    Ang Domus minns jag det oxå.
    Tyckte det var ledsamt att det brann, men några år senare, när jag bodde på Drottninggatan tyckte jag att det var bra, för då hade jag en egen parkeringsplats på grusparkeringen där Domus stod!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. God kväll!
    Tack för titten hos mig och dom fina kommentarer.. :)
    Det är klart att du får lägga mig på din blogglista!!! :)
    Vad roligt med omskolningen.
    Jag är också undersköterska och funderar vad jag vill bli när jag blir stor :)
    Jag vill skapa mig själv eller bli barnmorska.
    Två helt olika saker eller hur!
    Men som tur så har jag lite tid att fundera!
    Har tänkt vara hemma tills min minsta pojke blir tre och sen får jag ta ett kliv till arbetslivet!
    Men jag får ta några nätter inom vården och vårdnadsbidraget så länge!
    Ha en bra kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  7. God fortsättning till dig med.....

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Julkramar till dig också vännen! / Maria

    SvaraRadera
  9. Tjena bönan!
    värmd blir jag av dina fina julekramar :-)
    Vilket tackkort du hade fått - superkul! Kommer så väl ihåg i somras vad spännande det var när du skrev om hela äventyret på bloggen!

    Julekram tebaks till dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  10. tack för dina goa kramar du ger Ulrika. Kramar / Ingela.

    SvaraRadera
  11. Hej Vännen!
    God fortsättning!

    Vilken söt stjärngosse, vad bra att han klarade sig undan branden:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. men haha mamma, jag är ingen fjortis -.-
    bara för jag är 14 behöver jag inte vara fjortis..
    HAHA och ja, jag skäms verkligen över er så ni höller på! :(

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!