torsdag 16 december 2010

Snart jul!

Kikar in en snabbis bara.Jobbar nästan fram till julafton nu..och förresten så jobbar jag ju på självaste JULAFTON....känns så där men det får gå.Här står han ....jultomten....och väntar in alla önskelistor från alla barnen....och kanske från en och annan vuxen.;) Själv önskar jag bara att mina nära och kära får må bra och att vi får en mysig jul tillsammans.(och kanske ett och annat litet paket,hihihi....;)
Här blir det ingen krans i år på dörren,det fick bli en "kvast" istället.Ha nu en riktigt skön Torsdag alla som kikar in och ni.......försök att inte stressa ihjäl er för att ni inte hunnit köpa alla julklappar.......jag har inte börjat än.;) Kramelikram på er godingar! Ulrika

15 kommentarer:

  1. Vilket snöoväder vi verkar få idag, kommer och bli jobbigt på vägarna. Jag jobbar tom onsdag nästa vecka, och här är det bara maten som fattas. Idag dricker jag thé och så ska jag kolla film.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Idag ska jag göra en sak som jag inte gjort på länge ska sätta mig och läsa lite i andras bloggar och se var deras länkar leder!
    En av mina favoritbloggare är Monogram AnnaMaria........varför skriver jag nu hos dig då......självklart så lockar orden Älskade Pion! Pionfantast är jag som dessutom gillar underfundigheter i folks bloggnamn.
    Fast tänk om du inte skojar med James Bond filmen "älskade spion"! (ler)
    Fin blogg du har, har själv en lite "omöjligare/oumberligare blogg som jag nu jobbar med för att få lite seriösare!
    ..........Ska försöka i allafall...jag kan inte lova någonting......!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  3. Kvasten är underbar.
    Ja det får jag tänka på till nästa utlottning. Tack sötnos
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Va kul att du kikade in till mig.
    Vilken fin blogg du har och vilka underbara kreationer du har gjort! Gillar verkligen dina brudbucketter! Må så gott och lycka till i utlottningen hos mig!
    Hälsar,
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Blir man glad eller blir man glad......ett "lyckat" kontakt försök...."hörs skriver du, måste helt klart innebära att vi nu är riktiga kompisar! (ler)
    När jag gör mina ibland tröstlösa försök att vara en seriös antik/inredningsbloggare brukar folk tröttna!
    Alla stiliga "grabbar" som jag har som kalenderkillar har jag för min älskade Frus skull, hon har inte så roligt på dagarna, hon har en förlossningsskada sedan vårt tredje barn föddes för 17 år sedan! Jag jobbar jämt så därför livar jag upp henne lite samt lite av denn kvinnliga läsekrets jag har! (ler)
    Fast härom dagen så var det några som tog bort sig som följare.....tyckte det blev lite för "mycket" på min blogg!
    Ja, inte kan vi älska alla här på jorden inte.....men man kan ju göra ett ärligt försök...det är mitt motto iallafall!
    Ha det Bäst!
    Kram på dig ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!
    Vilken söt tomte!
    Hoppas du har det riktigt bra trots jobb ända fram till självaste julafton!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Suck så skönt att höra det finns fler som inte köpt julklappar ännu!! Men än så hinner vi:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  8. Hej! Vilken mysig blogg du har, jättefin och härlig! Skönt att höra att man inte är ensam om att inte vara klar med klapparna:) Här kommer jag kika in fler gånger. Alltid kul när man hittar nya bloggar att följa! Önskar dig en härlig torsdag.

    Varma kramar Madde

    SvaraRadera
  9. Hej! Ja,jag ser att du har mycket att stå i! Har du varit på praktik på blomsterlandet? Kul att få jobba med sitt intresse..ska fylla på med lite nya vita hyacinter från dem.

    Ha en riktigt GOD JUL, om vi inte "hörs"..:)

    SvaraRadera
  10. vilken härlig kvast du har på dörren, välkommnande och hjärtligt. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!
    Hoppas att du får en bra julvecka trots mycket jobbande....
    Här hemma tar vi det lungt, ingen ide att vända upp o ner på huset det blir jul ändå.....

    Julkramar till dig!
    Therese

    SvaraRadera
  12. Välkomnande och trevligt på din trappa inför julen!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  13. Vad fint du gjort där hemma. Stressa ska man försöka att undvika så långt det går. Själv ska jag jobba 3 nätter nu fram till jul och då försvinner hela dygnen.
    I något av mina kommande inlägg kommer jag att visa vad vi gjort av ett par gamla skidor.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  14. Så fint du har gjort det där med tomten. Vi är heller inte klar med julklapparna. Våra första köpte vi i torsdags.. oj oj så här sen har jag nog aldrig varit. Men men, jag hoppas finna de sista i morgon ☺ Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  15. Grattis sötnos,
    Du vann en tomtetavla och en tomtetändsticksask hos mig. Maila din adress till nyanseravvitt@gmail.com
    Kramis Agneta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!