onsdag 26 januari 2011

Kärlek till gamla saker!

Igår tog jag mig en tur IGEN...till mina loppisar.Hittade en tvättbräda och denna snyggt slitna gamla härliga ,underbara burk.;)Ja,ja....det fanns inget lock med men vad gör väll det,kan ju sätta lite blommor i den,eller hur.Lovar att jag hittar något bra att använda den till.;)
.....En annan sida av burken.......(lite mörka bilder ser jag nu,fotade igår kväll)

Har letat efter en gammal tvättbräda länge....nu hittade jag en igår i en utav mina favorit loppisar.;)


Nej,nu har jag suttit här vid datorn för länge....måste ut och röra på mig lite,ta en härlig promenad i solskenet.Kram på er godingar Ulrika



12 kommentarer:

  1. Hej kul att du vill vara med i min utlottnin g!!!!!
    Fina saker du hittat på loppis!
    Ha en fin dag!
    Kram kathrine

    SvaraRadera
  2. Roligt att kunna fynda saker man letat efter :-)
    Ha en bra dag i solen vännen.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Vad skoj att hitta saker man letar efter.Ha en bra dag i solen rara du.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilka fina saker du hittat! Jag har några tvättbrädor jag också, de är så fina!

    Ha en fin dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Mysigt med fynd =0)
    Hoppas du har det bra!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Det är lycka när man hittar sånt man letat efter, jättefin burk och tvättbräda. Jag har span efter en gammal burk också.
    Ha det gott vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hej Vännen!
    Vilka fina fynd! Nu var det ett bra tag sedan jag var på loppis..har lite abstinens;)

    Ha en trevlig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. Så fina saker du har hittat.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Hej Goa Vän!
    Härligt när man gör fina fynd!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  10. Halloj Ulrika,
    grattis till fynden! Ohh, nu blev jag loppissugen. Har också en tvättbräda hemma... herrn i huset verkligen älskar den (INTE). Ha ha!
    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  11. Hallojsan!

    Visst blev det fint med blommor i burken!..jag gillar när föremål får en ny funktion!!

    Jag hoppas på att komma in till loppis i morgon..e lite beroende..hihi..

    Ha en härlig helg! Kram Sanne

    SvaraRadera
  12. Hej hej! Vart är din "favorit-loppis"?? Ha det bra! //Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!