torsdag 21 april 2011

Altan piff!!!!!

Har ändrat om lite ute på altanen.Min mans kommentar var bara........-Nu IGEN!!!!!!;) Japp,nu IGEN.....ombyte förnöjer.;)Vill egentligen ha en svart konstrottingsgrupp där ute",loungegrupp",eller vad det heter,men det här får duga så länge.Ska ju ut och resa i vinter så då måste det sparas in på lite grejer.

Jag tänker göra presic som det står på min soffa nu när jag har lite ledigt.....två dagar......;)



Här ska sittas MYCKET nu i sommar.......tända ljus,läsa......bara vara......underbart!





......Visst är dom helt underbara.Var och plockade dessa skönheter i Alster(Bäverdalen) med mamma och lillstumpan.Där är helt ljuvligt att gå och plocka vitsippor när dom blommor,såååå fint där.







Önskar er ALLA som kikar in här en riktigt .........GLAD PÅSK!!!!! Kram godingar Ulrika









9 kommentarer:

  1. Du har gjort jättefint på altanen, ser så inbjudande ut. Där kommer ni ha mysigt under påsk.
    Önskar dig en riktigt Glad Påsk
    Kram goa bloggvän
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Fint du fixat på altanen! Kan tänka mig att det är en härligt mysplats =0)
    Å vilken liten goding på sista bilden, som socker ;0)
    Ha en skön ledighet!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Mysigt på altanen , minst lika fint som en loungegrupp.... resa är livet så du gör helt rätt !
    Men jag gillade faktiskt påsk kärringen allra bäst av bilderna idag . Vilken sötnos :-)

    Ha en Glad Påsk bästa Ulrika
    Kraaaaaam Bittan

    SvaraRadera
  4. Hej vännen så fint du har det på altanen jättefin möbel i vitt tycker jag! Må så gott i påsk kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Ser jättefint ut på altanen och vilken söt liten påskkärring!

    Glad Påsk!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Hej Vännen!
    Jag tycker du har det jättemysigt på altanen!! De där vita möblerna tycker jag inte du ska byta ut:)

    Värmlands sötaste påskkärring där på sista bilden tror jag bestämt;)

    Ha en riktigt skön påskhelg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vilken liten sötnos till påskkärring! Så fint du gjort på verandan, ombyte förnöjer verkligen;))

    Hoppas du får en fin påskhelg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. HEJ!

    Vilken underbar sida med härliga bilder!!

    Ha det bäst/ Johanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!