måndag 12 september 2011

Bara en massa ord!!!!

Ser ni att o:et är ett q.....;)På håll så synd inte det,men nu syntes det såg jag.;)Tycker om att ha en massa ord skrivna lite överallt här hemma.Hopp,Amor vincit omnia,carpe diem.m.m,m.m.....

...Bara ÄLSKAR ord ja.;) AMOR VINCIT OMNIA...........Kärleken övervinner allt.Visst kan det stämma.Går man igenom mycket svårt i livet men har kärleken närvarande så hjälper det till.



Har säkert visat den här spegeln minst hundra gånger....då får det bli ett hundraförsta också.;)





.....ännu en bokstav eller ett"Carpe Diem"...tröttar jag ut er.;)







Skickar ett hjärta till er raringar där ute.......kram på er!!!!! Hoppas att ni får en bra vecka!!! kramar Ulrika









15 kommentarer:

  1. Hej svejs! du får gärna visa spegeln 101 ggr o fler :) den är fortfarande lika fin :) ha en fin vecka du med kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Det är så fint med väggord! Tror jag måste skaffa mej ett. Har bara ett rostigt S, med det är ju en bra början. Du får också ha en bra vecka./Christina

    SvaraRadera
  3. Jag gillar oxå ord så jag blir inte ett dugg trött...å spegeln, löööööööve!! En sån vill jag ha, sonens sambo köpte precis en sån där fin så nu ska jag inte hälsa på dom mer, hihi...gissa om jag är avis?!
    Har lite trångt här, men f-n om jag inte ska kunna trycka in en iaf!

    Ha det gott sweetie!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också fina ord och bokstäver. Tror inte att du kan visa för många gånger ;0)
    Kram och hoppas att du får en bra vecka!
    Linda

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också ord lite här o där. Mysigt!!!
    Ha en fin kväll.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. 101 gången? Nä detta va första för mig, så bring it on, det kan aldrig bli för mkt! :)
    Gillar oxå ord och bokstäver skarpt, även om mannen nu tycker det börjar bli liiite väl många nu hehe!
    Ha en trevlig kväll!
    Kraaam H

    SvaraRadera
  7. &-tecknet över dina korgar är jättefint, gillar korgarna jättemycket också. Och lampan som skymtar i kanten, så fint du har. Bokstäver är jättefint det håller jag med om.
    Ha det gott
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Å, här kommer ett hjärta tillbaka till dig vännen.
    Så mysigt att kika in i ert trivsamma fina hem. En stor varm kram och tack för snälla ord inne hos mig!
    Susanne

    SvaraRadera
  9. Så kul att du hittade till mig, så jag fann din fina blogg:)
    Självklart får du lägga mig i din blogglista!
    Ha det bra!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  10. Jag älskar också ord i alla former fortfarande. Har ju massor av fina i min nätbutik och snart kommer även GOD JUL och det underbara ordet JULMYS. Efter jul kan man ju ta bort ordet JUL och bara ha MYS framme. Har även ljuslampetter med just " Kärleken övervinner allt" på.
    Sköt om dig. Du är en fighter.
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  11. Så fina ord och skyltar du har! Jag gillar också sånt och det blir visst mer och mer av det här hemma ;)
    Prydnadspumpor har jag några av också, har fått dom av en kollega.

    Tack snälla du för att du lämnar kommentarer hos mig - jag uppskattar det så mycket!
    Ha en riktigt fin fredag och helg!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  12. Kikar in och önskar dig en mysig fin helg, hoppas på sol hela helgen. KP är sonens kompis.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Tittar in för att önska dig en mysig helg.
    kram Agneta

    SvaraRadera
  14. Visst är det fint att ha fina ord lite här och var.. Mina försvann tyvärr när 15-åringen flyttade tillbaka till sin mamma, för hon gillade dem så skarpt.
    Så fina armband du har pysslat till också. Har du virkat med någon metalltråd eller??

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  15. Tack vännen kul att du gillar tagsen, ha en fin lördag kram♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!