tisdag 13 december 2011

Idag vinterkläder...imorn sommarkläder!!!!!

Imorse gick jag upp klockan sju för att titta på luciamorgon på tv.Såååå vackert det var,bara njöt.I em kl.15.00 ska vi titta på lillstumpans luciatåg på dagis,myspys.Nu har jag ätit frukost ......så nu får jag sätta lite fart....här ska strykas kläder för brinnande livet.:)

....Staffan var en stalledräng........



.....Men hur ska mammas "pluttisnuttpluttisnuttisar" klara sig utan mig nu da i en vecka.;)Ja jag kommer nog inte klara mig.:)Ha en fin vecka nu kära vänner.......för det ska vi ha........NU DRAR VI!!!!!!!:)Bamsekramar Ulrika





5 kommentarer:

  1. Så söta lussekatter, förstår du kommer sakna dom. Men njut nu som en tok av sol och värme.
    Lussekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika! ha det så gott o njut i värmen! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Skönt att få komma ifrån rusket! Njut ordentligt och ha en härlig semester.

    Kraaaaaaaaam Bittan

    SvaraRadera
  4. Hej Ulrika!
    Tack söta du för paketen jag fick i brevlådan idag.Så snyggt armband, jag är jätteglad att ag hade sån tur att vinna det.
    Låter hur härligt som helst att resa bort.
    Hoppas du får bättre väder än det här, regn och rusk;)
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ha det nu så jätte-underbart och du,,,paketet har kommit fram..


    Kram Maidi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!