tisdag 5 juni 2012

Sjukstuga!

.....snörvel och host och snörvel igen.......

Vet ni vad jag hittade på en utav mina loppisar häromdagen......jo,ni ser den där "lampan" som hänger på hyllan i köket.Är det någon som vet vad det är för lampa,vad används den till?......Jo att lysa upp förstås.......men annars menar jag.;))Ser nästan ut som en liten båtlampa.



.....vet inte om den är gammal över huvudtaget.......men snygg är den iallafall.





Här har lillskruttan pysslat ihop sitt eget "Hello Kitty" halsband,hon var så stolt så.;)))Undrar om mamma har haft nåt med det här att göra.;) Kram på er,här hemma är det lite sjukstuga.Jag är jätteförkyld och lillskruttan är inte heller så pigg.Ha en skön vecka vänner! Jag ska gå och dra "nåt gammalt" över mig.;)Kram Ulrika







7 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du är sjuk goa vännen.Sänder dej massor av stora krya på dej kramar.Ha en fin tisdag.<kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej!jag har snorat o snörvlat i en vecka!1 nu har hostan tillkommit...så kul med pyssel för lillan hello kitty är ett säkert kort ;=) krya på dig Ulrika!kram kram jessica

    SvaraRadera
  3. Så fina pärlor dottern valt, och jättesött hänge. Jag tror du gissade bra om lampan, och den är superfin. Töligt och bli sjuk nu, du får trösta dig med att vädret inte inbjuder till roligheter.
    Krya på dig och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Jättegulligt halsband dottern knåpat till, brås hon på mamma kanske *ler*
    Lampan är superläcker, gammal eller inte...såna fynd gillar jag!
    Krya på dig nu, det är förkylt här med...fryser och svettas som en gris om vart annat!

    Gooa kramen!

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen!
    Vad tråkigt att du blivit sjuk, hoppas du kryar på dig snabbt!

    Vilken fin liten lampa, vet tyvärr inte var man har såna..

    Dotterns Hello Kitty halsband var ju hur söt som helst:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Riktigt fin lampa, har aldrig sett nån sån förut :)
    Bra att kunna hålla sig sysselsatt när man är sjuk, hoppas ni kryar på er fort!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Häftig lampa.
    Hoppas att sjukdomarna släpper snart.:-) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!