måndag 22 april 2013

Justin Bieber ....Here we come!!!!!

Vi ska på ....JUSTIN BIEBER.........Jaaaaaaa......eller....ne.......;))))Stora tjejens idol ska vi åka och se live nu på Onsdag i Stockholm....en mor och dotter upplevelse....mest dotter tror jag.;))Nej,da det ska bli så mysigt med lite shopping och mys.
Julia och jag har försökt "tapetsera" den inte färdigmålade väggen med Justin Bieber affischer......gissa om hon blev nöjd.;)))Hon går med ett konstigt smail på läpparna hela tiden nu.Hur ska detta gå i Stockholm....åhhh my good.....;))))
Justin.....jag har till och med stailat mig.....med lugg dessutom...har aldrig haft det.....men någon gång måste väll va den första.Vi får väll se vad jag gillar detta påhitt.;)Säger bara ...ONSDAG!!!!!! Kraaaaaaaaaaaaaaam Ulrika

6 kommentarer:

  1. Vilken upplevelse!!!
    Å så fin du gjort dig.
    Det kommer att bli kanoners.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Åååå vad skoj med mor o dotter tid till Stockholm .Underbart härligt att kolla på Justin Bieber.Mysigt .Vad fin du blev i lugg.Ha en skön måndag och bara så gött när ni åker till Stockholm.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Snyggo :-))) Du passar finfint i lugg och kommer att glänsa på Justinkonserten !
    Hoppas du har öronpropparna i högsta hugg för här är det nog inte musiken som låter högst :-))))

    ha så kul.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Haha, jag såg några hysteriska tonårs-tjejer på TV igår.
    De bara vrålade är de blev intervjuade.
    Jaja, jag har också haft idoler i mitt liv :)
    Ha det så kul nu..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Hej! Justin feber hos er då :)) hoppas ni fick en härlig tripp tillsammans..kraaam Jessica

    SvaraRadera
  6. Så mysigt med en tripp med dottern, förstår att hon är överlycklig:) Ha det gott kram Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!