fredag 4 april 2014

Altanmys!!!!

Ja då har man "pimpat" altanen lite igen nu då.;)Här satt vi förra helgen när vi firade min mans födelsedag,jättemysigt att äntligen kunna sitta där ute utan att nästan frysa ihjäl.:)
Har stuckit in lite rosa i allt det svarta och vita.
tvmyshörnan.....och mera rosa.....me like.;))
Jag har fått lite blommor av svärmor som håller på att flytta,jag hade jag sådan tur att det var pioner.;))Hon trodde inte att jag ville ha dom bara för att det var tygblommor.;)Men jag tyckte att dom var så fina så jag blandade ihop dom med lite björkris och videkvistar,så ser man faktiskt inte att dom är i tyg.Praktiskt att ha fina blommor året runt ute på altanen.:)Ha en fin helg!!!! Kraaaaaaaaaaaaaaam på er! Ulrika

8 kommentarer:

  1. Vad fint du har fixat och piffat.Ha en mysigt fredag och helg fina du .Kramar Rota

    SvaraRadera
  2. Hej! så mysigt du fixat..härlig tid nu,man vill så mycke!!! hinner inte med känner jag,jag kikar alltid in fastän jag inte alltid skriver..stor kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt uterum ni har där.. Jag förstår att ni trivs där..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Där skulle jag må jättegott jag också! :) Så fint du har gjort!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blev för din kommentar hos mig så jag hittade hit. Vilket härligt uterum du har, som gjort för sköna kvällar med ett kallt rose. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Mysigt, det var ett tag som det var riktig
    vårvärme, hoppas den kommer tillbaka nu
    till helgen och framförallt till påsk.
    Ha det gott
    Kramar/AM

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!