söndag 1 mars 2015

Floristjobb...ÄNTLIGEN!!!!!!..

.....Det får vi fira med en bit "prinsesstårta"...
....och en härlig blomster bukett.....
...och kanske lite "bubbel"...
Året kan ju nästan inte ha börjat bättre. Jag har fått 3 månaders provanställning som florist på Kalenius OCH jag har gått ner 9 kilo på två månader.(bjuder på en liten selfie) ;) Det här har jag väntat på sedan jag gick ut som florist -2010....FEM lååååånga år.Men allt har sin tid heter det ju....NU ÄR DET MIN TID!!! Är sååå lycklig både i kropp och själ...mår gött nu.Ha en fin Söndag!!! Kram på er! EN mycket lycklig "tjej"!!!

8 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Och väldigt spännande också!

    Lycka till! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Grattis till både det ena o det andra :) lycka till...du får berätta mer sedan <kram kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Åhhhhhh va glad jag blir för din skull, har ju hängt med hela tiden :-) Stort grattis snygging !
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Vad skoj ! Grattis till både jobbet och kilonen ! Ha en skön söndag och lycka till .Kram Rita

    SvaraRadera
  5. Men så mycket trevligt på en gång! Gratulerar till provanställningen och gratulerar till dom tappade kilona, det är alltid trevligt. Önskar dig lycka till!
    Agneta

    SvaraRadera
  6. Å så kul. Grattis till allt, särskilt till jobbet. Lycka till.

    Elisabeth

    SvaraRadera
  7. Vad roligt, stort grattis till dig!! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  8. GRATTIS till dig för både jobb och må bra biten . Vad duktig du är.
    Lycka till nu!
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!