onsdag 26 juli 2017

Ute i Stockholms skärgård!

Den här söta lilla boden var vårt hem från Fredag till Söndag förra veckan.Vi var ute på en ö i Stockholms skärgård....ett PARADIS om du frågar mig.
Vi drack gott och vi åt gott OCH vi använde kikaren emellanåt för att "spana"lite.
Här sitter vi och myser hela goa gänget efter en otroligt god kvällsmat som värdparet har ordnat.Kolla utsikten,alltså dom bor så vackert så att man får lov att nypa sig i armen ibland.Tack bästa P och M för att vi får vara i ert PARADIS.
Tur med vädret hade vi också,lite blåsigt kanske men annars vackert väder.Här har vi lite "brygghäng."
Till och med bloggerskan hamnade med på bild,inte dåligt.
Min bästa vän och jag......så söta,min älskade man och vår goa vovve. KÄRLEK!! Ha en fin dag! KRAM! ULRIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!