måndag 20 november 2017

Fågelskådning och mysfika!

Ursäkta för dålig bildkvalitet (taget från mobilen),men igår var vi iväg till Blomsteraffären och köpte lite hyacinter och fågelfrö.Jag har nog med mig det hemifrån....att "fågelskåda"(ler).Hemma hade vi alltid frö till fåglarna presic utanför köksfönstret...och så vill jag också ha här hemma.Det är rogivande på något sätt,att titta på hur dom jobbar för att "picka" ut maten från "fågelmataren".
 Vi hade även Stockholmsbesök (mannens bror och sambo).Vi hade mysfika med mina nybakade saffransbullar,mums!
Jag är redan klar med mitt "advenstbak",härligt.
Vi passade även på att prova julmössan till Milo....inte så uppskattat.(ler) Ha en fin vecka! KRAM!Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!