söndag 9 juni 2019

BAL,STUDENT OCH SKOLAVSLUTNINGSTIDER!

Det har varit mycket kul i kalendern nu...först ut var Studentbalen,sen Studenten och sist men inte minst 6:ans skolavslutning för"lillskruttan".Här är mina tre hjärtan....mina juveler.
Här önskar jag "grabbarna" en härlig och minnesfull balkväll.Några sista goda råd innan "Röda mattan"och tre rätters middag.(ler)
På studentdagen hade vi champangefrukost här hemma kl.06.30...med ALLT som gick att önska sig...stekt bacon,äggröra,goda ostar,skinka,bröd och olika juicer....och en och annan "alkoholhaltig" dryck som slank ner mellan äggröran och baconet.(ler)
Är såååå stolt över min son....han fick jobb direkt efter studenten...chefen hade  sagt till honom....-Att på Onsdag tar du ju studenten...så på Torsdag är du hemma och är bakfull...haha....men på Fredag kan du börja jobba.
....osså hade vi ju förstås "lillskruttans" skolavslutning.En fin skolavslutning i kyrkan....här kollas det  betyg med kompisarna i klassen.Nu är det avklarat....nu är det snart SEMESTER...för min del.Jobbar bara tills på Torsdag nästa vecka...sen väntar en efterlängtd SEMESTER!                  KRAM på er!  ULRIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!