fredag 29 maj 2020

SOMMARJOBB PÅ FÖRLOSSNINGEN!

Älskling....du ska bli storasyster snart....
......du längtar verkligen efter din lillebror....din mamma brukar säga att du ofta pussar henne på magen...och när hon frågar vart "bebis" är så pekar du på mammas mage.
Min kära dotter,bästa vän och världens bästa mamma till lilla Millie.....snart kommer lillebror.Jag har fått ett helt underbart sommarjobb....på förlossningen.Efter snart 30 år i Karlstad Kommun och äldrevården ville jag göra något annat.Jag sökte sommarjobb på CSK och fick på FÖRLOSSNINGEN. TJOHO!!!! (Ler) Nu har jag snart gått två veckor bredvid (0ch varit med på ett flertal förlossningar)...helt underbart.Hoppas att jag finns på plats när din "lilleman" ska förlösas.....elr inte...är sååå nervös.
.....och vi får den fantastiska äran....ÄNNU en gång ...att få bli mormor o morfar....vi LÄNGTAR!! KRAM på er därute!   ULRIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!