söndag 27 juni 2021

SEMESTER!!

(Ser ut som jag "pekar finger" åt er...men jag ska bara försöka vara lite tuff och göra ett "segertecken"...gick ju sådär ..hahaha..)Jaha....nu har man fått känt på ordet SEMESTER.... i några dagar.Började väll sådär...rent vädermässigt....men då kan det ju bara bli bättre...elr hur!

Gött dä där att bara ta sig en "Göbbvila" som gubben säger...det är lyx det...och jag ska lyssna på P1 Sommarprat...först ut var ju Benjamin.Ingrosso....så han ska jag lyssna på....när jag ligger där i min solstol och lapar sol(när nu den vill dyka upp igen...hahaha)....UNDERBART! Må så gött där ute i vackra sommar Sverige.  KRAM PÅ ER!   ULRIKA


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!