torsdag 30 juli 2009

Myspys i regnrusket!

Ja vad kan man annat göra i detta regnandet.Det kom en ordentlig skur för en liten stund sedan.Då får man väll tända lite ljus runt om i huset och bara ta det lugnt,kanske med ett glas vin. ;) Jag visar lite bilder som jag mixtrat med lite,kul.
Ännu en bild som jag lekt lite med på "Picknik",är jättekul,prova själva om ni inte gjort det.

Ha en skön kväll alla goa.Hoppas att vi får en bra dag imorgon,utan regn.:( Ska nog ta med mig familjen till skogen och leta svamp och ev plocka blåbär.Kramar i massor. Ulrika


6 kommentarer:

  1. Har kommit några ordentliga skurar här också.
    Vilka fina bilder du har gjort! Får försöka mig på det där någon gång!
    Kram LisaMatilda

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Vad fint Du mixtrat med Dina bilder. Är Picknick ett program? Jag tycker också det är kul att trixa lite men mest i Photoshop. Vore kul att prova nåt annat.
    Vi är vid kusten och här är det regn o rusk vill jag lova. Tur att barnen tycker det är minst lika kul att titta på vågorna som att sola o bada!!
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt tänt ljus och ett glas gott vin.Mysigt.Vad är picknik?Kanonfint var det-Är det svårt eller`?Ha en fortsatt mysig kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  4. Hej Ulrika! Vad fina mysbilder!! Ha det så skönt i skogen i morgon! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Picnik är kuligt!
    Ja, vädret är ju inte så inspirerande så det gäller att mysa så mycket man bara kan.
    Fina bilder från västkusten du visar! =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Är Picnik något man kan hämta på nätet? Tycker det är kul att mixtra...
    Kram/Åsa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!