torsdag 4 oktober 2012

Inspirationskväll!!!!!!!

I Tisdags fick jag den stora äran att följa med goa C på Euroflorists inspirataionskväll på Scandic här i stan.En helt fantastiskt inspirerande kväll.Jag var alldeles lycklig när jag gick därifrån.;) Det var en superduktig florist som har en egen butik i Waxholm.Hon hade bla med denna underbara skapelse,en klädd lampskärm,allt för att fånga en kunds intresse....fiffigt om du frågar mig.;))
Visst är den helt underbar.Hon brukar variera "stommen" med allt möjligt....allt för att få in kunder i affären...smart tjej det där.;)
Kolla in dessa ljusstakar....VILL HA!!!!! Den nya "grejen" som vi fick tips om var, "ljusmanschetten" på ljuset,helt underbar,det är som ett band som man sätter blommor eller mossa eller vad du vill på....gilla skarpt.
Ha en fantastisk bra dag go vänner.Kram på er!!!!!!! Ulrika

10 kommentarer:

  1. Såna kvällar måste vara rena julafton för er
    som jobbar med blommor. Så bra och få tips
    och idéer, lampskärmen var otroligt fin!
    Kramar
    Annamaria

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint! Vilken mysig kväll du haft!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Ja, där var många fina tips!
    Tackar...
    Du får ha en mysig helg!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Hejsan!så roligt att gå på sådant,få tips o ideer..ha en fin helg !här blir det jobb! kram kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Mitt namn är Fatima och florist'm i Spanien, blev jag en anhängare av din blogg eftersom jag älskar det! Den vackra idéer ... är inspirerande.
    Skärmen är vackra och den perfekta ljusstaken dekorerad med ljus ...
    Jag uppmuntrar dig att besöka vår blogg och se vår stil av arbete, och du även om du vill efterföljare, hoppas ni gillar det.
    En hälsning och återgå till dig.

    SvaraRadera
  6. Åååh så vacker lampskärmen är. Förstår att du skuttade hem på lätta fötter därifrån :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Härligt att få ny inspiration, då blir man glad! Må så gott i veckan kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  8. Ha en fin avslutning på helgen och en bra start på nya veckan.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Oj så roligt! Låter som en trevlig kväll!

    Väldigt mycket fint i ditt förra inlägg!
    Lönnlövskransen är helt underbar!
    Buketterna sååå fina.
    Så duktig du är!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  10. Ha en fin måndag goa bloggvän.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!