måndag 8 oktober 2012

Mina barn!!!!!

Har  tittat på gamla bilder på barnen på datorn idag....så idag blir det ett inlägg om just mina barn...i svartvit.Det är min man som är den duktiga fotografen.Tycker att svartvita kort är så fina.Jag satt och tittade igenom korten på barnen och blev plötsligt så tacksam över mina tre skatter.Min största tjej,snart 16 år,har diagnosen Asberger.Många oroliga och fundersamma dagar innan "kronan" ramla ner och vi faktiskt fick ......det vi kanske redan förstått sedan länge....bekräftat att det var just Asberger.Det är inte en helt smärtfri vardag,men med lite hjälp från duktiga psykologer och läkare så har vår vardag ändå fungerat relativt smärtfritt.Jag är så stolt över dig J att du har klarat dig så bra genom skolan och vardagen trots dina "problem".ÄLSKAR DIG!!!!!
Nu kommer han( Isac)förmodlingen bli galen på mig som lägger ut denna bilden......MEN det bjuder jag så gärna på;))).Den är inte precis dagsfärsk.....men jag tycker att den är så härlig.(kan ju bero på att han är MIN son kanske)Men får man vara stolt över sina barn......JA det får man faktiskt.Isac har precis som storasyster en diagnos,som en del av er hört förrut,så har han diagnosen ADHD.Den vägen dit.......har inte varit helt lätt.Många oroliga stunder under åren ,men nu mår han så bra man kan må men hjälp av lite mediciner.Min goa kille.....JAG ÄLSKAR DIG!!!!!
....Och mitt yngsta "troll".;))) Tycker så mycket om svartvita bilder,blir en sån skön  känsla i korten.ÄLSKAR dig  gumman.VAR RÄDDA OM VARANDRA!!!!!...Må så gott go vänner.Ha en bra start på eran vecka.Kram Ulrika

9 kommentarer:

  1. Jag är så tacksam att jag fick mina barn även fast de verkligen inte var "lättlevererade" :)) Det finns så många som vill ha barn och inte kan få :(

    Jättefina kort på dina fina barn :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Så vackra och fina alla tre. Måste brås på sin söta mamma.
    Du är en stark person och en fin förebild för dina barn vännen.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Skickar en VARM KRAM för nu fick jag en liten tår i ögat för att du är så gullig :O)och alltid skriver så snälla saker hos mig.
    Ha en fin dag fina bloggvän.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Fina och härliga barn du har!
    Jätte fina bilder också... gillar också
    svart/vita bilder!
    Kramis
    Sofia

    SvaraRadera
  5. Super med svart vita.
    Vilka underbara barn du har!!!
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Hej Ulrika!
    Vilka härliga bilder på dina barn.
    Å, vad man är stolt som mamma över sina fina barn, det bästa som finns i livet.Tänk vad man är lyckligt lottad.
    Önskar dej en fin helg.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Du har så fina barn, inlägget var en
    fin hyllning till dom. Och din man
    är en duktig fotograf, det är jättefint
    med svart-vita bilder.
    Kramar och ha en härlig lördag
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Förstår att du är stolt, så fina...äldsta dottern är väldigt vacker, lik mamma va?

    Ha en fortsatt fin helg vännen!
    Kramisen!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen vilka fina kort på fina barn! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!