söndag 14 oktober 2012

Söndagsmys!!!!

Mys söndag..............gubben har tänt brasan...........
.....och jag sitter här och myser med datorn och en kopp kaffe,barnen spelar tv spel......TILLSAMMANS....det kan jag lova INTE händer så ofta här hemma...Jag NJUTER.....;))))
Har ni sett så gulligt.....;))) hittade dom här söta "vovvarna" när jag googlade på Florists.Det kanske är något Camilla?!;)))) Nu undrar ni kanske vem Camilla är.......jo det är den goa tjejen som har en blomsteraffär på Skoghall som heter "Lavendel".........där jag ska få JOBBA.......är så lycklig att du ger mig den chansen C,om du visste vad glad jag blir.Hon har frågat mig om lite jobb här framöver.......är sååååååå lycklig.Nu ÄNTLIGEN kanske turen har vänt.Från en gla` tös från Värmlandsskogera.;))))) LYCKLIG!!!!!!!

12 kommentarer:

  1. Grattis :-) Vad kuuuuuuul !
    Ha nu en fortsatt mysig söndag, här blir ingen brasa tänd i renoveringskaoset precis :-)
    Kraaaam Bittan

    SvaraRadera
  2. Grattis till nytt jobb, kommer jag dit
    ska jag komma in och hälsa. Hundarna av
    krysantemum är jättegulliga.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya jobbet.Vad skoj du som är så duktig.Ha en mysig söndag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Du det där är mys på högsta nivå!
    Å vad roligt med jobbet, önskar dig all lycka vännen!

    Njut på nu!
    Goa kramen!

    SvaraRadera
  5. Grattis, vad roligt!!!!!
    Å mysig söndag har ni :)
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Låter som en riktigt bra dag
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Va kul att dina drömmar går i uppfyllelse! Sötaste blomstervovvarna!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  8. Vad härligt att känna sig så lycklig.. Blomsterhundarna var för söta..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Så skoj att fu får jobba med det du brinner för! dessa underbara blomster, som förgyller livet! ha en fin vecka!kram Jessica

    SvaraRadera
  10. Men så roligt för dig att jobba där!!
    Lycka till med det...
    Söta vovvar också!
    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  11. Så otroligt mysigt med öppen eld!!!
    Ha en bra start på veckan, som vi dessutom är snart mitt i.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  12. Vilka underbara vovvar och såååååå kul att du har fått jobb med det du älskar. Jag är så glad för din skull vännen. Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!