onsdag 5 december 2012

Tillbaka!!!!!!!

Hej ALLA goa där ute.....hur har ni det i julrushen???? Nu är jag tillbaka igen.Ni ska ha ett STORT tack för alla värmande ord.....dom har hjälpt ska ni veta......"Ont krut förgås inte så lätt"....vet ni.;))))) Det är ingen fara med mig nu...jag får bara försöka att ta det lite lugnt......och lyssna på min kropp,och det vet ni ju kvinnor säkert vad lätt det är.;)) Jag tänkte visa er i dagens inlägg ett tips på vad man kan göra med IKEAs bordstablett......jo en hållare till lite blommor.Trä i hålen runt om med lite ståltrådar,blomstertråd,så man får en hållare,rede...You name it.....
Nästa steg var att trä i lummer runt om i "hållaren".Sen är det bara att stoppa i dom blommorna man vill ha i buketten.(ser ni bakgrunden.....dottern har skrivit Justin Bieber på dörren,snyggt.;))))))) Näääääää.......:))
.........och sett från en annan vinkel.
........och så här blev slutresultatet.Hoppas att U blir nöjd......jag blev ganska nöjd iallafall.;)))))Ha en bra dag go vänner och ni som är ute i trafiken....Ta det lugnt!!!!!! Bamsekramar Ulrika

13 kommentarer:

  1. Vad skoj att du är tillbaka vännen.Har varit tomt här utan dej .Bara så himla fin bukett.Ha en skön onsdag mys och njut.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är tillbaka och så bra att du tar hand om dig vännen! Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka! Så roligt och bra att du vilat härifrån ett tag.
    Underbar bukett.
    Ha det gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Du är en mästare vännen, så jäkla fin och originell!
    Skönt att du är tillbaka, har tänkt på dig!

    Sköt om dig nu!
    Goa kramen!

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka och simma nu lugnt ♥ Tänk att Ikeas bordsservett kunde bli så användbar.
    Snyggt.
    Många snökramar på dig, Maria ♥

    SvaraRadera
  6. Skönt att du är tillbaka, det var otäckt
    och bli så akut dålig. Hoppas du tar det
    lugnt nu. Alltid lika bra idéer, nu tror
    jag inte min bukett skulle se sådär snygg
    ut om jag provade.
    Var rädd om dig
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej söta goa,
    Vad härligt att du mår lite bättre. Jag mår toppen tack. Stressar inget alls host host...skämtar lite...jag har det lite lugnare nu eftersom jag inte måste flyga varje vecka:O)
    Sköt om dig vännen och ha en fin dag. Ta hand om dig!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  8. Kul att ha dig tillbaka på banan igen. Lova att det blir en mjuksart.Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  9. Välkommen tillbaka vännen :-)
    Finfina arrangemang som vanligt ser jag !
    Kraaaaaaaam Bittan

    SvaraRadera
  10. Hej vännen! välkommen åter fina du <3 underbar bukett! kram kram Jessica

    SvaraRadera
  11. Hallå!
    Sååå skönt att du mår bättre!
    Försök nu att ta det lite lugnare...
    Lättare sagt än gjort, tro mig jag vet! =)
    Underbar bukett du gjort!
    Kram kram
    Sofia

    SvaraRadera
  12. Så skönt att du känner dig kry igen..
    Jösses, så fiffigt att använda en sån tablett. Superfin bukett fick du till..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  13. Inte klokt vad duktig du är!!

    Kram/M

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!