tisdag 23 oktober 2012

............

Allt blir inte som man tänkt sig......Den här gjorde jag i Onsdags till en kollega...hoppas att hon gillar den.Någon skrev i mina kommentarer.....har det hänt något??? Och ja....tyvärr så har det gjort det.:(Jag tänker ta lite ledigt från bloggen en tag.Mår just nu inte helt ok,föll ihop på jobbet i Onsdags och fick åka med ambulans till sjukhuset.Har tagit en massa prover.....och ska nu bara vila mig.Hoppas att vi ses snart igen.
Må så gott vänner,kommer tillbaka när jag känner mig piggare.Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam Ulrika

15 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt nu blev jag ledsen och tårarna rinner .Men kära vännen då .Var nu rädd om dej .Ha det bäst fina du .Krya på dej vännen StooOoora Krya på dej KrAAAMar.Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Men vännen, hoppas allt blir väl!
    Vila nu upp dig så hörs vi!

    Goaste kramen!

    SvaraRadera
  3. Hej! nä men fy vad läskigt!! hoppas du kryar på dig,kanske du har haft mycket omkring dig? vila dig så ses vi framöver!kram Jessica ps! underbar bukett ;=)

    SvaraRadera
  4. Fy vännen. Hoppas att det "bara" är lite blodtrycksfall och inget allvarligt. Kom snart tillbaka men fram för allt BLI FRISK.
    Fina armband du har gjort.
    stor KRAM
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Krya på dig kära du.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Var rädd om dig!!!!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  7. Usch å fy vad tråkigt :-(
    Krya på dej och ta hand om dej vännen.
    Maaaaaaaaaaaaassor av kramar Bittan

    SvaraRadera
  8. Ta hand om dig och krya på dig så mycket det bara går. Hoppas det blir en kort bloggpaus.

    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du mår bättre snart min fina vän. Var rädd om dig. Kramar i massor

    SvaraRadera
  10. Min kommentar försvann så jag försöker igen..
    Fy så jobbigt och tråkigt att inte allt är bra med dig, men jag hoppas att du repar dig ganska fort..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Oj! Fy vad hemskt att falla ihop så...Jag hoppas att det inte är nåt väldigt allvarligt!

    Ta hand om dig!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  12. Nu har det varit tyst här länge... jag hoppas verkligen att du mår bättre och snart är tillbaka på banan igen. Kramar i massor!
    Linda

    SvaraRadera
  13. Heej vännen!
    Tänkte på dig och skickar en kram!
    Hoppas det är någorlunda bra iaf!

    Sköt om dig nu!
    Goa kramen!

    SvaraRadera
  14. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!