torsdag 17 oktober 2013

Bästa pappa!!!!!!

Förra helgen bjöd pappa mig och brorsans familj på mat på "hemligt ställe"...han är finurlig min pappa.;)Han har fyllt år och ville bjuda oss på mat,trevligt.På nästa bild ser ni vart vi hamnade......
.....Här står vi nästan hela "klanen.;)En lunch väntade oss på Ölme prästgård,ett jättevackert och trevligt ställe....OCH underbar mat förstås.
Lillskruttan hade gjort en liten bok om vad "morfar tycker om".....bla sina barnbarn.;)Han blev så rörd och glad att det var en fröjd att se.Tänk att så lite kan göra så mycket....det är bättre än alla presenter i världen...om du frågar mig.:)
Tack bästa pappa för en jättegod och trevlig lunch,det här borde vi göra lite oftare.;)) Ha en fin dag ni som kikar in!! Här ska det promeneras efter kvällsmaten,såååå skönt.Kraaaaaaaaaaaaaaam Ulrika

8 kommentarer:

  1. Jag tror morfar också tyckte att det var den bästa presenten. Vår dotter skrev något till morfar för många årsedan, det är inramat och sitter på deras sovrumsvägg.
    Ha en fin fredag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Å vad mysigt att ut och äta med pappa och familjen .Vad fint barnen har ritat .Ha en skön kväll .Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Det var en rolig överraskning, äta lunch
    ute är alltid gott. Fin bok, det var gulligt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt och trevligt! Kul när det blir så lyckat och pappa blir så glad.
    Och ni också som blev bjudna. =0)
    Ha en fin söndag!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket jättemysigt kalas ni fick.. Jag förstår så väl att morfar blev lite rörd över den fina presenten..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Låter riktigt härligt. Å vad gulligt med boken.
    Önskar dig en skön söndag
    kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Å vilken mysig överraskning!
    Ja sådana teckningar måste ha värmt hans hjärta :) Så gulligt!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Kikade in här tack vare en kommentar du skrivit hos Linda....så kul att titta in hos andra....blev lite full i skratt när jag såg att du var värmlänning.....mitt hjärta klappar lite extra för värmland...var där och hälsade på "herr´n i huset" som var där och jagade....vi har nämligen bott där tidigare...
    Ha det gott.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!