måndag 12 oktober 2015

JUL i butiken!

Var till Ullared förra veckan och där blev jag inspirerad att dra igång med julsakerna i butiken,för där i Ullared var det full "jul"  .www.blomsterskatt.tictail.com
När vi skulle handla fredagsmys i Fredags så hittade lilltjejen en glöggflaska i affären.Jag var sååååå nära att köpa med den hem med lite pepparkakor.Men det får vänta liiiite till....kanske nu till helgen. ;)
Det kan ju vara bra att vara ute i tid,vet ju själv av egen erfarenhet att jag är ute i sista minuten varje år .
Tänd ett ljus och myyyyysa! Må så gott och sköt om er !!  "JUL" kramar Ulrika

2 kommentarer:

  1. Ja visst börjar man advent helst nu när det är så mörkt på morgonen och tidigare på kvällen .Lite tidigt än tycker jag ! Önskar de en fin och mysig tisdag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det inte långt kvar till jul och nu skymtar julen i många affärer runt omkring. En del tycker att det är alldeles för tidigt men jag tycker att det är mysigt. Men så älskar jag ju julen också. :)

    Ha en fin onsdag.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!