söndag 16 april 2017

Påskfirande!

Igår,Påskafton ...bjöd jag på en lite enklare påsklunch.Pappa,Julia och hennes Theodore var här och åt lite....sill,prinskorvar,ägghalvor och förstås hemmagjorda köttbullar...MUMS!
Påskharen var på besök också....passade på att mata sina kompisar.  ;)


En riktigt söt påskhare var det.
Ville bara visa vilket fin "jacka" jag köpte på rean på HM i Fredags.En liten våroutfit med dom"puderrosa" skorna till.Haha..blir så full i skratt när jag ser hela bilden på datorn.Emelie är med i vänstra hörnet och Milo har presic blivit utskickat från vardagsrummet...men en liten bit av hans koppel syns i högra hörnet. Haha....det märks att jag inte är så van att ta "selfies". KRAM... och ha en fortsatt trevlig PÅSK! ULRIKA

2 kommentarer:

  1. Så fin du är min vän. Nästa gång får du titta i spegeln i stället för kameran så ser ditt ansikte också . :-) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej gumman!
      Va go du är da. ;)Kram på dig <3

      Radera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!