tisdag 30 maj 2017

Zelected by house säljare!

Åhhhh,vad roligt,häromdagen kom ett STORT paket på posten som innehöll massor med fina inredningsgrejer från ZBH.Jag har tänkt mig att prova på att sälja ursnygga inredninggrejer från Zelected by house.
Första visningen gör jag med min dotter som värdinna,kul.Hoppas att det kommer många köpglada väninnor/grannar.Gå gärna in på webshop.zbh.se för att se alla fina saker.Om du hittar något fint i webben ange då MIN säljkod 8028.
Hoppas även att det fina vädret håller i sig.....ser just nu lite mörkt ut.Men vi går mot sommar OCH semestrar snart.....underbar tid. Må så gott! KRAM!  ULRIKA

2 kommentarer:

  1. Hej Ulrika!
    Vad roligt att du har blivit säljare för ZBH. Grattis! Hoppas att det går bra och ett stort lycka till. Jag hoppas också att du njuter av sköna sommardagar tillsammans med nära och kära och att livet känns gott. Vi har ju båda på sistone fått uppleva hur det är när äldsta dottern flyttar hemifrån. Hur sorg och glädje på något vis krockar. För vi är ju så ofantligt stolta över våra döttrar och glada över att de nu får ta stora kliv ut i världen och vuxenlivet. Samtidigt blir det en sorg och saknad och ett helt nytt familjeliv att vänja sig vid. Men jag lovar dig. Det blir bra.
    Tusen tack för alla varma och omtänksamma kommentarer du har lämnat i mina kommentarfält genom åren. Du anar inte hur det har värmt mitt hjärta. Tack! Och även om jag nu slutar blogga och lämnar bloggvärlden så kommer jag fortsätta kika in här hos dig och se hur du har det.

    Ha en fantastiskt fin sommar och allt gott önskar jag dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!