torsdag 7 maj 2015

Utställning i bibliotekets glasmonter!!

Åhhhh,vad kul....idag har jag fått ställa ut lite av mina grejer från min webbutik, www.blomsterskatt.tictail.com  i en glasmonter på vårt lilla bibliotek. Har ni vägarna förbi eller bor i närheten,så ta er gärna ett titt in där. VÄLKOMNA!!!
Vad gumman såg lurig ut...kanske hon kollar in den "söta" bakelsen?!? ;)
- Får det lov att vara en liten söt blomster bakelse och kanske lite gammal hederlig Pommac? ;) Jag har använt mig av kryss santini,en ganska hållbar och i mitt tycke läcker blomma.
Ha nu en riktigt skön avslutning på veckan...eller en riktigt bra början på helgen.Kram på er!!! Ulrika

6 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar,ingen blir gladare än jag.Ni som inte har en blogg kan trycka på anonym användare för att göra ett inlägg.Kram på er!